O, te-am pierdut, ieri, Romanie….

girl-looking-out-to-ocean-austockphoto-000039729-e1543603503355.jpgO, te-am pierdut, ieri, Romanie,
departe suntem de-a ta glie,
Nimic c-atunci nu va mai fi,
ce-ncrezatori, eram copii…

Azi greu se poate sa traiesti,
cu pasi senini sa mai pasesti,
Fara un suflet plin de jar,
mame raman cu gust amar…

Stii c-au plecat ca nu-i hranesti,
si cum sa spui ca-i mai iubesti?
Unde ti-e inima de mama
cand iti alungi copii “afara”..?!

Vrei viata sa le-o sugi
cand ii trudesti ca doar pe slugi,
Si inca iti doresti urmasi
desi creezi cetati de lasi…

Dar daca-ar fi sa-ti las ceva
doar lacrima nu s-ar usca,
Caci va ramane-n vesnicie
copil si tata fara glie…!!

R.B.


 -imagini preluate de pe net-                                  „Poezii”…with Roxana Barsan-

10 thoughts on “O, te-am pierdut, ieri, Romanie….

  1. Frumos ai zis-o in versuri 🙂 Eu am zis-o in proza 😀
    Cei de la Recorder au un reportaj : “Nu e nimeni acasa” similar cu tema poeziei tale. E sfasaietor de trist.

    Liked by 1 person

  2. Nimic nu e pierdut în viata,
    Oricât am fi de risipiti în lume,
    Avem credinta si speranta,
    Caci unitatea-i în Isus Hristos,
    Veghind în “post si rugaciune”…

    Un Weekend magic, Suflet drag !

    Liked by 1 person

Leave a comment